Forum www.historiaarchiwistyka.fora.pl Strona Główna www.historiaarchiwistyka.fora.pl
dla studentów archiwistyki UAM-u
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zadanie z ZDW
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.historiaarchiwistyka.fora.pl Strona Główna -> Zajęcia dla połączonych grup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hania90




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:00, 04 Maj 2011    Temat postu: Zadanie z ZDW

Mógłby ktoś napisać jakie rodzaje wniosków mają się pojawić w zadaniu do Grzelczak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swanheart




Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:46, 04 Maj 2011    Temat postu:

wniosek dot. becikowego, przyznania mieszkania komunalnego, wydania dowodu osobistego, nadania obywatelstwa, zwiazany z wycinka drzew - napisac pismo i nadac sygnature z rzeczowego wykazu akt (+ do kogo pismo się składa, przez jakie komówki przechodzi i gdzie sie archiwizuje), i jeszcze kto ogłasza konkurs (np. przy wyborze dyrektora szkoły) - opisac jak to wygląda (w swiecie regulaminów), pisma dot. wyboru na dyrektora gimnazjum oraz jakie dokumenty są potrzebne do stworzenia gimnazjum
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hania90




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:58, 04 Maj 2011    Temat postu:

Dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sempulno




Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 6:33, 05 Maj 2011    Temat postu:

Mam pytanie, czy wspomniane zadanie jest na ten piątek (6.05), czy dopiero na przyszły (13.05)? Z góry dziękuje za odpowiedz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swanheart




Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:17, 05 Maj 2011    Temat postu:

Na 13.05 Smile Mamy jej wysłać to wszystko na maila ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hania90




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 12:11, 07 Maj 2011    Temat postu:

Orientuje się ktoś czy mamy wypełniać formularze jak ten [link widoczny dla zalogowanych] ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rakesh




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:22, 07 Maj 2011    Temat postu:

Właśnie! Bo nawet nam nikt nie wyjaśnił jak mamy zrobić to zadanie. Przeglądam strony tych poznańskich urzędów do których mają być te pisma, a tam nie ma żadnych instrukcji kancelaryjnych dla nich, żadnych wykazów akt ani żadnych informacji o obiegu dokumentów w tych urzędach. I skąd my niby mamy te informacje wziąć?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rakesh dnia Sob 15:22, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrafi90




Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:29, 09 Maj 2011    Temat postu: pomocne linki

drogą internetową pytałem Urzędu wojewódzkiego w Poznaniu się o jrwa dla urzędu wojewódzkiego i dostałem taki oto link [link widoczny dla zalogowanych] i o dowodzie osobistym znalazłem pod numerem jrwa 5344.
ściągnąłem również regulamin urzędu oraz jego strukturę z
[link widoczny dla zalogowanych] .
W regulaminie trzeba poszukać jak wygląda podpisywanie i jakie wydziały jakie mają zadania np. Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców zajmuje się dowodami osobistymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hania90




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 16:03, 10 Maj 2011    Temat postu:

Tu mam regulamin dla urzędu miasta Poznania
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hania90




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 16:27, 10 Maj 2011    Temat postu:

Jedyne co może się przydać z tego regulaminu:
ROZDZIAŁ VIII
ZASADY WSTĘPNEJ APROBATY I PODPISYWANIA PISM

§ 43

Prezydent podpisuje pisma:
1) w sprawach należących do jego właściwości stosownie do podziału zadań dokonanego między Prezydentem, zastępcami Prezydenta, Sekretarzem i Skarbnikiem;
2) w sprawach każdorazowo zastrzeżonych;
3) adresowane do:
a) Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej,
b) Marszałków Sejmu i Senatu,
c) Prezesa Rady Ministrów.

§ 44

Do zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika należy:
1) aprobata wstępna pism w sprawach należących do właściwości Prezydenta, w sprawach przez niego każdorazowo zastrzeżonych, a związanych z zakresem zadań należących
do zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika;
2) podpisywanie pism w sprawach powierzonych zastępcom Prezydenta, Sekretarzowi oraz należących do Skarbnika.

§ 45

1. Dyrektorzy:
1) aprobują wstępnie pisma w sprawach zastrzeżonych dla Prezydenta oraz należących
do kompetencji Prezydenta, zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika;
2) podpisują pisma w sprawach należących do zakresu działania wydziałów, z wyjątkiem zastrzeżonych dla Prezydenta oraz należących do zadań Prezydenta, zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika;
3) podpisują pisma dotyczące organizacji wewnętrznej i funkcjonowania wydziału.
2. Dyrektorzy określają rodzaje pism, do podpisywania których upoważnieni są ich zastępcy
i inni pracownicy wydziału.

§ 46

Pracownicy opracowujący pismo umieszczają na jego kopii parafę i datę sporządzenia.

§ 47

Zasady aprobaty i podpisywania pism nie naruszają kompetencji do podpisywania aktów prawnych, o których mowa w rozdziale VII Regulaminu, oraz do składania oświadczeń woli
w imieniu Miasta i Urzędu, wynikających z odrębnych przepisów oraz pełnomocnictw.



ROZDZIAŁ IX
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 48

1. Czynności o charakterze przygotowawczym i techniczno-kancelaryjnym wykonują wydziały we własnym zakresie.
2. Czynności związane z reprodukcją materiałów i dokumentów dla potrzeb Urzędu oraz
z doręczaniem korespondencji wewnątrz Urzędu, a także wysyłaniem i doręczaniem przesyłek pocztowych, należą do POZSERWIS Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu.

§ 49

1. Czynności kancelaryjne w Urzędzie reguluje Instrukcji kancelaryjna dla organów gmin
i związków międzygminnych.
2. Wydziały stosują jednolity rzeczowy wykaz akt dla organów gmin i związków międzygminnych. W sprawach dotyczących zadań powiatu wydziały stosują jednolity rzeczowy wykaz akt określony w Instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu.
3. Wydziały w sposób jednolity znakują sprawy, stosując zasady określone w Instrukcji kancelaryjnej oraz w odrębnym zarządzeniu Prezydenta – wymienionym w załączniku
Nr 1 do Regulaminu.
4. Wydziały rejestrują pisma przy użyciu narzędzia informatycznego, ilustrującego obieg dokumentów w Urzędzie.
5. W sprawach, którym nadano klauzulę tajności, pracownicy stosują zasady ewidencjonowania i znakowania akt określone w przepisach wykonawczych do ustawy
o ochronie informacji niejawnych.
6. Dla zapewnienia jednolitego oznakowania akt ustala się dla poszczególnych wydziałów następujące symbole:
1) Biuro Audytu Wewnętrznego i Kontroli – AWK ;
2) Biuro Koordynacji Projektów - KP;
3) Biuro Kształtowania Relacji Społecznych – KRS ;
4) Biuro Nadzoru Właścicielskiego – NW ;
5) Biuro Obsługi Inwestorów i Promocji Inwestycji – OIPI ;
6) Biuro Prawne – Pr ;
7) Biuro Promocji Miasta - PM;
Cool Biuro Rady Miasta – RM ;
9) Biuro Zamówień Publicznych – ZP;
10) Gabinet Prezydenta – GP ;
11) Urząd Stanu Cywilnego – SC ;
12) Wydział Budżetu i Analiz – BA ;
13) Wydział Działalności Gospodarczej – DG ;
14) Wydział Finansowy – Fn ;
15) Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej – GKM ;
16) Wydział Gospodarki Nieruchomościami – GN ;
17) Wydział Informatyki – In ;
1Cool Wydział Komunikacji – Km ;
19) Wydział Kultury Fizycznej – KF ;
20) Wydział Kultury i Sztuki – KSz ;
21) Wydział Ochrony Środowiska – OŚ ;
22) Wydział Organizacyjny – Or ;
23) Wydział Oświaty – Ow ;
24) Wydział Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej – RGŻ ;
25) Wydział Rozwoju Miasta – RoM ;
26) Wydział Spraw Obywatelskich – SO ;
27) Wydział Urbanistyki i Architektury – UA ;
2Cool Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta – WJPM ;
29) Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa – ZKB ;
30) Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych – ZSS ;
31) Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków – MKZ ;
32) Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów – MRK ;
33) Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności – MZON ;
34) Poradnia Zakładowa – Za .

7. Prezydent corocznie na koniec pierwszego kwartału wydaje obwieszczenie w sprawie wykazu miejskich jednostek organizacyjnych oraz spółek, w których Miasto posiada udziały lub akcje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hania90 dnia Wto 16:28, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rakesh




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:01, 10 Maj 2011    Temat postu:

To zadanie domowe to totalna paranoja i żenada Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xrafi90




Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:53, 11 Maj 2011    Temat postu:

chciałbym pomóc więc wrzucam link [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dmuchawiec8




Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:44, 12 Maj 2011    Temat postu:

Czy ktoś może wie jak nadać te sygnatury i przez jakie komórki organziacyjne przechodzą dokumenty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Casper13
Administrator



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MG

PostWysłany: Czw 18:22, 12 Maj 2011    Temat postu:

SO- wniosek o dowód osobisty
ZSS- becikowe
GKM- komunalne
OŚ- wycinka drzew
BW- obywatelstwo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biniu




Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:31, 13 Maj 2011    Temat postu:

Wszystko fajnie ^^ ale mógł by ktoś podać @ do niej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.historiaarchiwistyka.fora.pl Strona Główna -> Zajęcia dla połączonych grup Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin